Home

476

June 25, 2011

This is for all my Swedish followers.

Har sett att en del har översatt min blogg från engelska till svenska, så tänkte höra om folk vill att jag skriver på både sv och eng? Skulle det underlätta mer än google translate kanske? :)

glad fortsätt midsommar!

One Response to “476”


  1. För min del läser jag nästan hellre på engelska, och det är ett bra sätt för de som inte är så bra att lära sig bättre. Dessutom kan man titta på bilder på vilket språk som helst, men jag tror du kan få fler followers på engelska så go for it! ;D


Leave a Reply

