Home

616

June 7, 2012

Client work.
Model & client: Midnight Maitresse
Corsets: Viola Lahger

För alla mina svenska följare så tänkte jag att det skulle vara kul att se mina foton som jag fotar för kunder. Modellen har inte modellat förut och ville ha foton i olika korsetter.

Vill ni också bli fotograferade så släng iväg ett mejl till josefine@josefinejonsson.com så återkommer jag med prislista. Jag befinner mig i Stockholm.

BildBildBildBildBildBildBild

One Response to “616”


  1. This is so adorable! Lovely new model :)


Leave a Reply

